Väljer Cykeln!

Ja idag ska jag till stan och låna lite böcker till semestern som bär av till Öland nu på söndag! :) Jag och Johan tar cyklarna in! känner mig inte speciellt lät kan ja säga! men det är riktigt trevligt att cykla till avesta faktiskt, bara att det kanske inte är så kul att gå rund där i mjukis :) men men, det duger väl ;D

imorgon är det midsommar, och jag har ännu inte bestämmt mig för vad jag ska göra :O helt sjukt, och tråkigt! Man ska ju ha kul imorgon! vet att det blir lunch med släkten på förmiddagen och sen ner och kolla när dom hissar midsommarstången här i fors, men sen då :O då har ja ingen aning! Så säg till om ni vet nått ja kan göra! ;D Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad då? :O du vet väl vad du ska göra efter? Du ska ju hem till mig :) de fårdu inte glömma! :D

2009-06-19 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0