The Sims 3

Var ute på promenad men Emil och det började spöregna! Jippie! blev att söka skydd och vänta tills det gått över. Vi vandrade vidare till honom för att spela lite Sims 3! vill verkligen ha det! haha, fatta kul det var att göra gubbarna! man kunde göra dom nästan helt svarta! :O och jätte tjocka och jätte smala! och man kan ha egna personligheter och allting! Det verkar som detta blir ett välldigt lyckat spel! ;) vågar knappt tänka på hur verkligt Sims4 kommer att vara! :O om det nu kommer att komma något då.

Ska plugga ännu mera matte nu, sen ska jag lägga mig och läsa en otroligt bra bok! Räcker det om jag älskar dig? heter den, författaren heter Katarina von bredow. Har läst boken förut men det var ett tag sen så nu fick jag lust att läsa den igen. Den handlar om en tjej som heter Fanny, som är ihop med Johan(Mr Perfect som han kallas) dom har det perfekt, ända tills hon märker att det är något som inte stämmer, Fanny slits mellan pojkvännens lögner och problem hemma, den som hjälper henne med sina problem är SO-läraren Finn. Boken är verkligen inte som man förväntar sig, det händer överraskande saker, och det är därför jag älskar Katarinas böcker, för inget blir som man tror att det ska bli! hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då har vi samma boksmak Clara lilla! ;D men jag gillar inte slutet på boken XD

2009-06-08 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0