Midsommar!

Ja idag är det midsommar dagen, skulle ju varit kul att åkt till näs ikväll, men det blir inget eftersom man ska upp tidigt imorgon och iväg till Öland! riktigt trevligt! Igår var det väl kul, iallafall vissa stunder. först var vi i min moster och morbrors sommarstuga, vi åt lite mat och prata lite. var kanske inte jätte kul, eftersom alla inte var där. Sen bar det av till midsommarstången nere på fors! JIPPIE! inte. usch vad tråkigt det är där! :O man står inte ens ut att vara där i typ tjugo minuter. Nej, nästa år sticker jag till något roligare ställe. Efter det så åkte jag hem och åt lite thai med mamma och pappa, sen bar det av till Johan, där körde vi några lekar , det är kul! speciellt klädstafetten, eftersom dom vuxna är ganska fulla så ser det kul ut! haha och det är så fula kläder! Sen spelade jag, Johan och Lovisa chicago, jag vann ju såklart inte, det gjorde Lovisa! :)
Hejsvejs!


Här kommer lite bilder från stugan vi ska bo i och Byrum! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0