Hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem från den dära jävla skolan! fatta vad trött jag är på den nu! -.- liksom man är där men gör ingenting! :O det ända nyttiga jag gjort idag är ett Matte prov, som jag fick alla rätt på! :D sen övade vi med våran mini-kör till avslutningen, det går framåt kan ja säga! ;)

Blev även välldigt dissad idag! haha först smsar jag david för att få någon att äta med, och får inget svar! :O den jäveln ;) sen när vi är i matsalen och Johan,jag Robin och köttis har satt oss så går Madde och Linn förbi bortet :O fy på dom ;D Men ja älskar er ändå! :D

Blir att kolla på top-model om ungefär en timme då! ;) Tyra Banks ska även starta ett nytt program! :O vet inte när det kommer till Sverige riktigt, men det verkar riktigt kul! det heter true beauty, det är ungefär 4 personer som är med i en tävling, dom tror att dom tävlar om vem som är snyggast, men i själva verket tävlar dom om vem som är vackrast på insidan, dom blir testade på olika vis m.m. Låter ganska vettigt enligt mig! :D Men nu ska jag Plugga Matte igen. prov imorgon också! Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Wow fattar inte att du har vart så rädd för att blogga, du är ju duktig på de! :)köttis ? haha mig älskar dig knäppskalle ;)<3

2009-06-08 @ 15:19:32
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0