Hemma på fastlandet!

igår kom man hem ifrån Öland, det har varit riktigt trevligt! Solat och badat i havet, var svin kallt, men ändå skönt! Sista kvällen var riktigt kul! haha jag och min bror kom ner på stranden och såg två människor som satt där!
Bror: kolla vilken brud! :O
Jag:Hon är ju där med sin kille!
Bror:Va?! det är ju för fan en gammal gubbe?!
Jag: Va? Oj då! såg inte ut som de först!
Bror:Undra om det är så pass äckligt att hon är tillsammans med honom ändå? :O
Jag:Nej det är säkert bara hennes pappa!
Och jag kan erkänna att hon såg jätte bra ut! jätte snygga kläder fint hår och allting! och hon kollade nästan på Johannes hela tiden eftersom han kollade på henne hela tiden!
Bror: Nu går dom! Om hon vänder sig om nu, då ska jag vinka!
vi stod där och väntade på att hon skulle vända sig om, men de gjorde hon inte! :/ sen skulle vi gå tillbaka till stugan och då mötte vi dom vid deras bil och såg då dom på närmare håll, och då visade det sig att det var en plastikopererad gammal kärring! haha asså hon var riktigt jävla äcklig! Tysk var hon också! TÄNK om Johannes hade vinkat! haha! Det var så jävla roligt!

Nu ska jag gå och bada! :D hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jaa de är klart vi kan, sthärtclara!;) lördag ? :P

2009-06-29 @ 23:12:39
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0