Första inlägget!

Nu ska jag börja skriva på denna blogg! :) Kommer bli svårt att hitta saker att skriva om men ja ska göra mitt bästa! Madde fixade bloggen åt mig idag! Snygg tycker jag iallafall. ;)

Det var massa mys igår! Var hos Madde, hon jag och Linn Glodde på film. Bland annat, 10 orsaker att hata dig, Bröllops duellen,Beyond borders(som jag somnade till -.-) och sen somnade Madde och Linn till Pretty woman, som vi kollade på när vi vaknade istället! :D Jag hade en riktigt trevlig kväll iallafall! Massa frukt och god kladdkaka med! :D

film

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha de gillas mycket. hihi din lilla sömntuta ;D

2009-06-07 @ 17:41:09
URL: http://madeleneholmstromb.blogg.se/
Postat av: felicia

Trevligt Clara! Då kan vi börja kommentera varandras! :D

länkar till dig på en gång, som jag gör med alla typ!

2009-06-07 @ 19:56:10
URL: http://feliciaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0