Fan!

Börjar känna mig sjuk, jag får verkligen inte bli sjuk nu! :O det är ju för fasen klasstest imorgon,avslutning på torsdag och streetdisco på fredag :( vill inte missa allting! Måste även göra matte prov imorgon annars får jag IG i kursen, det känns så jävla drygt 4 matte prov på 4 dagar -.- plus ett svenska prov som jag har imorgon. Det enda man kommer att kunna göra idag är ju att plugga! så jävla tråkigt, har nog aldrig vela haft sommarlov så mycket som nu! Blir att plugga nu iallfall! hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linn

Nej, det är klart du inte får bli sjuk nu!

2009-06-09 @ 16:38:21
Postat av: Anonym

Nej, det är klart du inte får bli sjuk nu!

2009-06-09 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0